10 feb. 2011

Deci e de prost gust

Ce mi se intampla. Profa sta fix in fata mea si se uita la mine cum incerc sa ma joc pe telefon. Din rusine, voi scrie acest post pe blog, pentru ca suntem in ora de romana si trebuie sa cream! Sa fie post pe blog! Si post pe blog s-a facut! Muzica nu pot sa ascult, asa ca scriu.

Mie imi plac mult oamenii care se uita la tine cum scrii mesaje,mailuri (pentru ca da, mai fac si asta). Nu imi plac cei care se uita la ce scrii. De ce frate faci asta? Cunosti tu persoana careia ii dau mesaj? Daca suntem intr-un metrou si mergem timp de 3 statii impreuna, automat suntem prieteni? Care muia matii e problema ta? Daca stam unul langa altul, nu inseamna automat ca ne ardem dubios.

Sfinte cacat! Multumesc Ai pentru interventia creativa. Aa e genul de tipa pe care toti o stiti. Nu, nu e curva clasei, e exact opusul ei. E tocilara adevarata, fata care se fute cu carti si care crede ca ce nu exista in carti, nu exista nici in real-life! Cu totii o stiti. E fata care e in stare sa poarte o conversatie filozofica despre un titlu de carte format dintr-un nume propriu. Ion. Poate vorbi de Ion 3 zile si trei nopti. Hmmm, si eu pot sa fac asta despre fotografie, daaaar:
1. in grupul meu
2. Nu ma autobag in seama incercand sa schim subiectul de discutie a unui grup, pentru a avea eu un subiect de discutie( gen mai stiu si altele in afara de foto si pot sa port o conversatie normala)
3. Nu ma cred interesant cand vorbesc despre foto si constientizez ca daca tot o tin asa, la un moment dat se plictisesc interlocutorii. Sincer, si eu.

Am rezolvat si cu A.

O sa vorbim despre tate! Un subiect nu chiar pe gustul meu, preferand mai intai de ele, bucile. Tate. Unii vor galeti, basculante, ferma de lapte. De ce? Pe bune...de ce? La ce iti foloseste o tipa cu tate care te sufoca? Eu zic ca tatele au fost create pentru a te juca cu ele, nu sinucide sau lupta. Nu faci wrestling cu o tata. Nici cu 2. Devine axioma mea si axiomele nu se demonstreaza, se stie.

Profa ma mai priveste din cand in cand. Eu ma prefac atent. De fapt...sunt! La postul meu pe blog.

Mai am o ora si ma mut acasa. Ma plictiseste scoala, puteam sa dorm si sa ma trezesc pe la 10, ca toti muritorii de rand, dar fiind un semizeu, n-am facut asta.

Colega A-ului. M. Nu e sora cu Mirel, raverul epileptic de pe piticigratis.com, si contrar zicalei "cin' s-aseamana", nici cu A nu e sora. Poate e sora ei mai mica, doar prin felul in care se comporta. Conform statisticii "al doilea copil se naste mai destept", M e chiar ok. E pe sfert A, dar duce lipsa de personalitateeee. Face totul cum vrei tu, indiferent cine esti. Nu se cearta cu nimeni si ajuta pe toata lumea. Sau se ofera. Eu nu fac asta cu toti. Ok, am prieteni, ii ajut, ma ajuta. M nu are prieteni. M este genul de corporatista fericita. I-a intrat ideea asta in cap si o pune in aplicare, inca din frageda facultataciune. Adica din liceu pentru muritorii de rand care nu pricep. In rest e de bine. Ma rog, cum ambele se aseamana, niciuna nu arata prea pe gustul meeeeeu. Le trecem la nefutabile. Stau pe langa ele pentru ca intotdeauna stiu unde e sala x, profu y si evenimentul z.

Nu o sa iau acuma toate bancile in ordine, nu ar fi fair-play fata de colegii normali pe care ii am.
Acuma stau langa ele. E un eveniment in liceu. A nu citeste presa din cate aflu acum, dar citeste carti.

Hai va pupa tata. Post mai genial ca asta nu exista.

PS: E totul scris de pe telefon!