1 feb. 2011

Pe cat de mult urasc gheii

Pe atat de mult am parte de ei. Sau cel putin asa am crezut. O sa va povestesc ceva de vinerea asta.
Se face ca ma intorc de la meditatii, cu metroul. Ma asez ca de obicei in locurile stiute de mine (n-o sa va zic de ce si unde, altfel nu le-as stii doar eu). So, deci sa continuam: pe diagonala mea stateau 2 caracatite de oameni, imbracati mai de toamna, in conditiile in care afara erau -11 grade si simpla scoatere a mainii din buzunar pentru a vorbi la telefon era dureroasa. Deci alupigus vremea de afara. Creaturile stateau destul de bine pe scaun, una cu capul in jos, cealalta normal. Si ii vad pe astia cum incep, probabil de la frig, de fapt, mai mult ca sigur de la frig sa se apropie, dar intr-un mod mai giugiulitic. Ok. No problemo. Si chestia de statea cu capul in jos da sa-si ridice privirea. Si o face. Grav. Foarte grav. Dupa mine... era baiat, ceea ce inseamna ca asistam la giugiulelile unui cuplu de ghei. Incercam din rasputeri sa vad si eu un par mai lung, o trasatura feminina, o tzatza prin hanoracul ala, da' pulanpizda... nimic. Craci de fata nu erau, fata nici atat, tzatze, or fi fost ascunse, cur n-aveam cum sa vad, asa ca am mers pe ideaa ca erau ghei. Ok. Inca nu boram. Peste ceva timp se luara si de mana. Deja ma lovise ceva in stomac si simteam cum nu mai pot. Exact ca o cacare din aia de bere cu iaurt, care cand te ia, iti vine sa te caci in ea de viata. Mi-am zis: Orice, dar nu saruturi si futut in cur ca ma duc si le pun masa de dimineata in gluga. Nop, n-a fost asa. De fapt, asa a fost, mai putin fututul si boreala. La un moment dat coboara zanele noastre din metrou si vad cum persoana care statea la inceput cu capul in jos, isi da gluga de pe cap. Atat. Atat si am vazut lumina. Lumina ce o cautam disperat de ceva timp. Era o tipa. Sau semana cu una. Posibil sa fi fost un/o shemale sau mai degraba (de fapt vreau sa sper) hefemale. M-am simtit usurat.

Hai va pupa tata.