5 mar. 2011

Cand creez sunt un artist!

Deci cu asa titlu, imposibil sa nu fii boss, cum zice o colega de-a mea. Iar cu un mix facut cu VirtualDJ emulat pe Linux, imposibil sa nu fi megaboss. Si arogant pe deasupra. Am musafiri. Mie imi place cand am oaspeti in casa. Nu din cauza ca cu ocazia asta ma laud cu ce am prin casa cum fac unii, ci pentru ca:
1. Bem.
2. Bem si ne distram.
3. Bem, bem, si ne distram!
4. Nu trimit mesaje aiurea cum fac de obicei cand beau, probabil pentru ca in constientul meu stiu ca nu am pe cine sa trezesc din somn.
Cum punctele de mai sus sunt indeplinite (punem un check mental peste ele) e timpul sa fiu megaboss si sa creez. Postul asta e pe punctul de a fi expulzat din analele mele mentale, exact ca un fat din uterul mamei. ( asta se intampla doar daca nu ati urmat sfaturile lui Radu de pe piticigratis.com ).
Maestre, muzica! Si apoi, megabossul s-a pus pe uploadat un mix, aici. Postarea 17:5
Hai va pupa tata de incoerent ce sunt!