14 mar. 2011

I fuck'd up the Universe!

Am reusit-o si de data asta! Pentru ca pot si pentru ca nu stiu ce plm se intampla azi de toata lumea ma cunoaste si vrea sa dea noroc cu mine!

Am inceput ziua super bine! De dimineata m-am simtit foarte misto si culmea e ca ma uitasem aseara la Friends, dar asta e alta poveste. Si ma si culcasem la 2 noaptea ascultand melodia asta de care nu ma mai satur, pe repeat. Deci hai sa va zic cum a inceput ziua.
Am plecat de acasa spre liceu unde m-am tachinat in trafic cu un dubist. Care mi-a taiat calea. Si eu lui. Si pe urma el mie. Si stateam frumos la semafor si ma dau mai in stanga sa aiba loc autobuzul si uit ca nu scosesem masina din viteza. Dau drumu la ambreiaj ca porcu, daaaaaaaar, cum eu imi odihnesc intotdeauna piciorul pe pedala de frana, nothing happend.

Misto a fost si cand trebuia sa-mi fur un 3 la Germana dar n-am facut-o!

Mai marfa a fost aseara cand am filozofat pana la ora 2 cu o colega si dupa asta ma gandeam eu "Mah, cum ar fi s-o vad azi pe X? Ca n-am mai vazut-o de mult" Si azi ajung la liceu si ma pun pe la ora 12 sa stau de vorba cu o tipa de seamana cu 1000,dar mai destul de ok. Doar ca nu tocmai genul meu. Deci daca inainte nici nu vroiam s-o vad, acuma e ok, pot purta o conversatie cu ea, plm. Si vorbim noi nush ce, eu ma pun pe haleala. Si vine unu la mine:
-Hai salut!
Zic si eu: Hai salut! Dar nu te cunosc!
El: Ah, da, asa e, imi cer scuze, te-am confundat!
Eu: Nu-i nimic, macar daca am dat noroc, hai sa facem cunostinta!
Si mai dam odata mana si facem schimb de nume. Ca intre barbati. Si continui sa mananc. Mah miejilor... cine apare? X in persoana. Dap, fix ea. Si mi-am dat seama ca dorinta s-a indeplinit.

Pe urma ma duc in clasa, mergem la o prezentare si plm, spre casa. In metrou nimic deosebit, pe drum la fel. De fapt ma suna tata si imi zice ca trebuie sa mut masina ca avem locul de parcare ocupat. Ii zic ca ma descurc eu si inchid. Ajung insa la profa de romana unde nu imi facusem toata tema si culmea, nu s-a intamplat nimic! Ba chiar am facut si glume cu ea. Pe alta tema, ofc. Si ies din blocul ei, merg pe o alee si ce credeti cititorii mei fideli? Ma saluta unul pe care sa mor de-l stiu de undeva! Il salut si eu si imi vad de drum. Aici ii dedic vecinului care m-a blocat multa muie!

Mai am ceva de zis. La liceu, avem un Dorel. Adica om bun la toate, cu care am discutat in iarna asta niste chestii, nu conteaza ce. Mi-a zis ceva despre liceu, eu ceva din parerile mele despre lumea din ziua de azi si nah, am dat-o la un moment dat in respect. Si eu chiar tin la chestia asta. Tin la respect, oricat de aiurea ar suna pentru cei care ma citesc. Eu salut femeia de serviciu, salut frumos vanzatoarele, etc. Eu consider ca nu numai slujba pe care o ai te face demn de respect, desi da, joaca un rol important, dar mai importanta este atitudinea ta fata de ceilalti. Asa ca si pe Dorel il salut cu respect si intr-un fel, nene al carui nume nu-l cunosc, iti decic acest paragraf! Ei bine, si de fiecare data cand ne vedem, ne salutam. Eu ii zic "Buna ziua" sau "Sa traiti", el "Te pupa tata!", "Salut tata", etc. Si da, ne-am intalnit si azi.

Si azi am baut o cafea asemanatoare cu cea pe care am baut-o de Revelion. Multumesc Irinei ca mi-a facut cea mai buna cafea de Revelion. Tie iti dedic paragraful asta.

Am stat miercurea trecuta de vorba cu un om care avea o editura si mi s-a parut foarte interesanta si antrenanta discutia! Adica eu nu ma bag in discutii cu alte persoane, dar mi-a placut omul asta, mi-a placut felul lui, mi-a placut la el energia lui.
Totul a inceput de la faptul ca aveam 3 ore in care sa nu fac nimic la liceu. Si m-am dus la biblioteca sa invat la bio. Insa nu fara sa-mi iau o cafea inainte. La noi in biblioteca nu ai voie cu cafea, deci am ramas in fata ei sa mi-o beau. Si omul m-a vazut si tocmai terminase de mancat si vroia si el sa se duca la baie. M-a rugat sa am grija de carti si logic, am avut. Adica... nu sunt copii mici, nu? Cartile nu fac nimic. Dupa ce s-a intors de la baie am purtat o conversatie cu el timp de 2 ore. Nu conteaza despre ce. Lui ii dedic paragraful asta.

Deci voi trebuie sa stiti ca acuma eu imi scriu memoriile si ca traiti cu un mare artist langa voi. Adica eu.

Va pupa tata!