26 apr. 2011

Iulia

Nuuuuuu, nu e vorba despre o nouă achiziţie despre care sunt mândru. Bine, într-un fel, este... Iulia este noua mea achiziţie, v-am minţit de la început. O folosesc zilnic, mă joc cu ea zilnic, şi cam ca toate femeile, are uneori probleme cu sonoru', dar chiar nu mă deranjează, pentru că Iulia este ea. Pe mine nu mă deranjează nici în real life problema femeilor cu vorbitul. Se ştie ca noi, băeţi fiind, bârfim mai mult ca ele, fete fiind. Despre asta am mai discutat acum ceva timp, n-o să mai vorbim.
Vorbim însă de Iulia. Iulia este a doua amantă a mea, concomitent cu Bubu, adică ea. Despre Linux am vorbit aici, aici şi aici.
Iulia se bazează pe Ubuntu, care se bazează pe Debian, care e un fel de Tatăl Lor, da' nu asta contează când o arzi cu Iulia. N-o să te gândeşti tu cine e tasu' uneia atunci când eşti în mijlocul acţiunii, nu? Trebuie să fii acolo pentru ea&shit. Ce înseamnă că se bazează pe Ubuntu? Înseamnă că de fapt e un Ubuntu cu gust schimbat. ( Cu dedicaţie: Nu pisi, fii cuminte, nu te gândi la prostii... ) Nu are gust de mentă, de fapt, nu are gust deloc, are un flavor, fleivăr gen, fresh, adică freş pentru puţoii pentru care engleză fu învăţată de la TV.
Am terminat cu Ubuntu/Julia/Linux.
Am început să scriu cu diacritice. Îmi vine natural chestia asta, e ca şi cum aş fi făcut-o de ceva timp. Bine, mai greşesc, mai dau aiurea in taste, da' simţu' scrierii mi-a rămas la fel. Nu scriu cu discritice pe mess. Din grabă. Şi o altă chestie interesantă: M-am simtit ca în Inception azi în metrou. Toată lumea se uita la mine de parcă aveam căcat la bot. Nu păsăricile mele, nu aveam căcat la bot, veneam de la meditaţii! Căcat mănânci în mare parte la şcoală, din cauza sistemului. De exemplu, mă citez dintr-un post pe forumul Ubuntu.
"Da, asa este. Proba de BAC se numeste "evaluarea competentelor digitale", nu "evaluarea competentelor in sistemul de operare Windows".
Proba competentelor este echivalentul ECDL Start. In scoli toate PC-urile au pe ele Windows si deci... proba va fi sustinuta pe Windows. (si imi pare rau sa-ti zic, dar trebuie sa te contrazic, la liceu se fac ore de TIC - Tehnologia Informatiei si a Comunicarii, unde se invata de Windows si suita Office cu tot ce contine ea. Bine, asta daca nu esti la liceu industrial unde spargi o samanta cu baetii si faci un Ce Se unu sase in retea in timpul orelor, eventual dandu-i un hedșot profului care joaca cot-la-cot cu tine) Deci Windows este o materie obligatorie la liceu! Si asta nu pentru ca programa spune ca trebuie sa folosesti sistemul de operare de la MS, ci pentru ca scolile aleg asta. Se spala muuuuult ( si cand zic mult, ma refer la miliarde de lei ) prea multi bani pentru a dota un laborator de info cu 30 de calculatoare ( la fostul liceu aveam monitoare de 24 de inch care nu erau tocmai ieftine la vremea respectiva ), de unde mai pui si ca unele licee au mai multe laboratoare. Deci daca se spala bani pe hardware, de ce nu s-ar spala si pe software?
Dar:
Sa zicem ca eu sunt fan Steve si nu Bill. Nu stiu ce e ala Windows, nu vreau sa aflu, nu ma intereseaza, cum nici cei care folosesc Windows nu prea le pasa ca exista si alte sisteme de operare. Nu am ce face, eu trebuie sa invat Windows! Nu pot sa cer evaluare pe alt sistem de operare pentru ca nimeni din liceu nu imi pune la dispozitie un PC cu MacOS si doi, nu avem profesori pregatiti. Putem sa dam institutia in judecata?"
Atât. Vă pupă tata!