14 iun. 2011

Dark side of the Moon

Pentru că asta ascult acuma.
Vin din metrou, cu niște vești. Clar. Deci e de bine, cum zic.
Plec azi spre centru, cu treabă, alea-alea. Cobor la metrou și în fața mea, un - să-i zicem... Salist - cu căști in urechi și arfe pe el dă să-și bage cartela să intre și el ca tot omu' în stație. Eh, între timp ce executa manevra, apare o tanti, mare băbăciune care-l abordează pe ăsta. Nimic deosebit ați spune. Mdap, așa gândesc si eu. (Acuma mi-am pierdut diacriticile si nu o sa mai scriu cu ele)

-Baiatu', pot sa intru cu tine?
-....
-Baiatu', ma lasi sa intru cu tine?
-Duceti-va la ghiseu si cumparati-va cartela!

Asta, dezamagita nu zice nimic. Salist trece si eu dau sa bag cartela cand o tanti mai ok, care tocmai auzise "discutia", imi taie calea ca sa o ajute pe babaciune sa treaca. I-am umplut respectuos frigiderul ca a trecut prin fata mea si am introdus si eu pana la urma cartela. Cobor pe peron si ce plm vad cititorii mei fideli? Fidea? Sau fidele. Fidei mai bine. Ma rog, am deviat. Ce vad? Se pune baba pe scaun si incepe sa manance seminte de floare. Eu raman WTF? In mortii matii! Si acuma pentru cei care nu inteleg, sa va explic:

1. E lipsa de educatie sa mananci seminte pe strada. Nu si daca esti baba imputita care-si cara sacosa de rafie si are cercei de aur. Si n-ai bani de cartela de metrou care, si acum ajungem la

2. Costa fix cat un pachet de seminte. Dă floare. Sau The Floare.

Si sa va zic si continuarea:
Se urca nehalita si saraca cucoana in metrou, in acelasi vagon cu mine, vis-a-vis de persoana unui semizeu. Adica de persoana mea. Adica pentru prosti: a stat in fata mea. Si se pune ea pe cătat in buzunarele de la fusta ( n-am mai vazut trendul asta, fusta cu buzunare, dar va jur ca mi-as lua o gagica care are fusta cu buzunare. Cel putin ar fi si feșăn si iuzful ) si gaseste, WOW, alte seminte! Ii cresteau in buzunar! sau in fusta! Sau poate avea o floare ascunsa sub fusta si le scotea de acolo! Eh, chestia e ca mancatiash_gura_ta a inceput sa le sparga intre dinti. In metrou. Si totusi, se pare ca avea un sfert de educatie si nu arunca cojile pe jos. Asa ca, eu domn, ce pula mea, am coborat nivelul meu de semizeu la nivelul ei de semieducata si i-am urat respectuos "Pofta mare!". Si mi-am bagat castile in urechi, am dat curul mai spre exteriorul scaunului, capul l-am pus pe spate si am inchis ochii. Adica mi-am adoptat pozitia de semizeu arogant si ignorant, pe care o am de obicei in metrou.

Nu stiu daca mi-a raspuns, dar a coborat odata cu mine si nu a deschis gura sau ceva de genul. Bine, atata ii trebuia, ca o brutalizam instant. Bag pula in astfel de oameni.

Va pupa tata. Muie.