21 iul. 2011

Firefox tester

N-am mai scris de mult pe blogul asta. M-am hotarat sa fac un tutorial legat de Firefox, pentru ca am citit aici ca a aparut Firefox 8, nightly. Well, eu personal am renuntat la browserul asta, in sistem avand ca browser implicit Chromium dev, iar Firefox doar asa, de teste.
Presupunand ca ati adus Firefox in sistem citind tutorialul de mai sus, o sa intampinati urmatoarea problema: extensii incompatibile. Cel putin teoretic, pentru ca avem solutia mai jos:

O sa folosim extensia asta ca model, dar metoda merge pentru orice extensie. Dupa ce navigam in pagina respectiva, dam click dreapta pe butonul Add to Firefox si selectam Save As.
























Vom salva undeva fisierul *.xpi. De preferabil, pe Desktop, apoi navigam in directorul in care l-am salvat si deschidem arhiva cu managerul de arhive preferat. Inauntru gasim fisierul install.rdf, pe care-l vom extrage (cu drag& drop) , apoi il deschidem cu un editor text.
Cautam linia max_version si editam numarul, cu versiunea Firefox corespunzatoare. (Pentru 8 vom pune 8. Pentru 7, vom pune 7, etc.)



















Salvam fisierul, apoi cu drag&drop il punem la loc in arhiva. Pe urma, punem cu drag&drop arhiva in Firefox. Unele extensii s-ar putea sa mearga, altele nu.


LE: Trebuie editata partea de Firefox, nu partea de Thunderbird, cum am subliniat eu mai sus. Imi cer scuze, dar nu mai urc odata alta poza.