11 ian. 2012

Probleme cu gramatica?

Daca ai ajuns aici din intamplare, inseamna ca probabil te plictisesti. Daca vrei, poti citi ce este scris mai jos, daca nu, esti liber sa inchizi fereastra/tab-ul.

Daca ai ajuns aici prin intermediul unui link direct, atunci te rog casca bine ochii si baga la cap ce scrie dupa propozitia asta.

Esti un agramat. Tu nu te deosebesti de un maturator de strada, de un gunoier sau de un vidanjor. Cum asa? Prin simplul fapt ca scrii dupa cum se aude sau nu poti face diferenta intre doua parti de vorbire total diferite. Uneori esti atat de prost ca le folosesti total gresit atunci cand scrii. Noroc ca mai sunt altii ca tine si nu te faci de tot cacatul in jurul lor. Pacat ca va faceti cu totii in jurul celor ca mine.

Ai ajuns aici pentru ca probabil ai scris un cuvant gresit. De mai multe ori. Deja asta nu se numeste greseala, ci reflex. Poate ai scris s-au sau sau intr-un mod gresit. La cat de cocalar esti, nu ma mira sa-l fi scris sa-u. Imi, I-mi, i-ti, deoche-at, manc-at, vre-un sau vreo-o, vorb-im sau alte cuvinte scrise gresit te-au adus aici. Zii, c-am, c-a, cam si ca, prietenii cuvintelor de mai sus te-au facut sa apari pe blogul meu. Deja cred ca nu mai are rost sa te fac cocalar si agramat. Pana la urma, coclar e sinomin cu agramat. Nu sunt chiar perfecte, dar tu le ajuti sa fie.

Simt ca incep sa te jignesc. Pana la urma, asta e si scopul. Sa te simti jignit. Dar te-ai gandit oare ca unii oameni ce citesc postul asta, nu se simt asa? Eu da. Si stiu si de ce:
Adevarul doare. Tu in sufletul tau stii ca esti un cacat sugator de pula care nu stie sa scrie corect in limba romana. Cei care nu se simt jigniti stiu ca nu e asa. Citesc, se amuza, eventual dau mai departe link-ul. Tu care nu intelegi diferentele dintre mai si m-ai ar trebui sa te simti. Atunci flegma scoasa pe gura mea stie mai multa gramatica decat tine, prietene, esti un prost.

Nu-ti convine ce ti-am zis? Intoarce-te si editeza poze cu tine si printesa ta, joaca un CeSe cu baetii sau sparge o samanta la coltul blocului, sau eventual langa 1310-le din care rasuna manele.

Pe scurt: esti un coclar infect, un cacat agramat, o leguma proasta. Muie.
PS: citeste asta.