28 ian. 2012

Vecini partea a 5-a

Partea in care tip la ei. Si tip.

Il mai tineti minte pe Păsărilă? El e azi in rolul principal. Iarasi straluceste steaua lui.
Avem vecini noi in bloc ( sa-i spunem Mimi, doar pentru ca e blonda ) si au si masina. Au vorbit cu Pasarila sa le imprumute locul de parcare in timpul saptamanii. Ei bine, dupa cum stiti afara a cam nins si Mimi nu mai putea/vroia sa-si mute masina. Aseara a facut scandal pasarila si a convins-o pana la urma sa plece de pe locul lui. Mimi asta e femeie blonda si muista, dar in sensul de rea, nu ca sta cu ea in gura toata ziua. Ce se gandeste tipa sa faca? Sa puna tata niste zapada pe locul astuia, daca tot i-a interzis sa stea pe locul lui. Si ia Mimi si pune si pune si face creatura un maldar de vreo juma de metru', cam ca un fel de bariera.
In seara asta incepe Pasarila sa dea zapada, dar crezand ca eu am pus-o ( am iesit si eu aseara si am dat-o, dar inaintea lui Mimi ) a inceput parabolicu' sa mute zapada pe locul meu. A vazut tata si s-a dus jos. A inceput o discutie cu el. Eu stand pe geam, la un moment dat am auzit ceva gen "te-am vazut eu aseara cum dadeai zapada, bla-bla-bla". Ei bine, atata i-a trebuit:

Eu: Zapada am dat-o eu, aseara si am aruncat-o in mijlocul drumului, e bine pana aici?
El: Si de unde e atunci zapada pe locul meu?
Eu: Vorbeste cu tipa de la parter, ca ea ti-a pus zapada, eu am aruncat-o in mijlocul drumului, e destul de clar acuma?

A mai discutat cu tata ceva si a inceput sa mute zapada. Tot ce am zis eu am tipat. Am tipat in asa hal incat sa se auda nenea, care avea caciula pe cap, de la o distanta de vreo 20 de metri. Am tipat asa cum tipi la ora doua noaptea dupa o tipa, beat fiind pe Dorobanti. Am tipat asa tare ca jandarmul de saptamana trecuta in lupta cu huliganii. Am tipat asa tare ca mi-a facut omu' curat si sub masina. Am tipat.

Hai va pupa tata. Muie.