19 apr. 2012

Intrebare adresata tuturor PPP de pe Facebook

Stateam acum doua minute, ca tot omul, pe Facebook. Culeanu, chilleala, alea-alea. Si cum o labaream eu acolo si eram pe sistemul din poza

ceva, cumva, m-a palit in plexul meu solar. Si eram mai mult ca "Dafuq?". Cuvintele nu puteau sa exprime gandurile care curgeau cu un flow la care nu te puteai gandi. ( Te-ai prins? )

Am stat putin sa imi revin din inconstienta ce m-a lovit asa din neant si mi-a furat cuvintele in trecerea ei. Si acuma imi voi exprima in cel mai elevat mod insumarea gandurilor din secunda in care am vazut nefericirea pe FB:

Coaie, ce pula mea inseamna "VAI"? Sau "VAAAAAAAAAAAI"? Sau mai rar intalnita forma "VAIIIIIIIIIIIIIIII"?
Cum pula mea iti poti exprima trairile sau ce pula mea ai tu in momentul ala ( pe mine ma face sa ma gandesc la orgasm multiplu ) prin onomatopeea "VAI" pe internet?
Onomatopee pentru ca stiu cateva animale care fac "vai" cand le dai de mancare. Probabil se bucura! Dar hai sa analizam:

VAI!  - pe sistemul "'ai de pula mea!"
VAAAAAI - pe sistemul "Isn't it cute? But it's WRONG!"
VAIIIIIIIIIIIIIIIIII - bag-o de bag-o toataaaaaa!

So acuma vine intrebarea pentru PPPfb: Ce aschia pulii maimutei de avocado vrea sa insemne cacatul ala de "vai" ? Serios nu il inteleg! Mai sunt niste tipe care se exprima asa si in RL. Nu inteleg deloc ce vrea sa insemne. Pur si simplu creierul meu e subdezvoltat pentru un cuvant atat de complex care poate denumi mai multe stari, trairi, sentimente ca o poezie simbolista.
Pula mea. Eu nu le am cu d-astea. Mie imi ies pasteluri pe gura, adica am un limbaj colorat. Nu vorbesc in metafore, sau daca o fac, o fac cu prostii, ca si asa nu se prind ce vreau sa zic. De obicei sunt subtil, dar ma jur ca subtilitatea cuvantului "vai" ma depaseste. Are o incarcatura de simboluri in el mult prea grea pentru mine. N-o pot duce.

Totusi sper sa-l fi inteles corect si in loc de "Va pupa tata" o sa zic:

Vai de capul vostru.