10 iun. 2012

Arch si fantome

So. Incepem cu ArchLinux la care m-am intors ieri seara. Azi am stat toata ziua sa-l fac pe placul meu si acuma scriu de pe el, din casa unui prieten.

Deci hai sa vedem:

M-am trezit ieri la ora 8-9 si am continuat munca de aseara: am personalizat Arch-ul.
Pe la ora 2, doua si ceva injuram prin casa ca nu mi se compileaza appmenu-gtk din cauza unei dependinte care ea de fapt nu mergea compilata. M-am dus in bucatarie, mi-am refacut niste snitele la microunde (le-am prajit din nou pentru ca am pus timerul la vreo 3 minute), le-am mancat si in timp ce ma chinuiam cu compilarea am descoperit ca exista un repo pentru pachetele mele. Dupa ce le-am instalat am baut niste Ciuc din ala cu lamaie (2 la numar), mi-am luat laptopul si hai acasa la nenea asta.
Am ajuns pe la 5 la el, am mai baut o bere si m-am pus pe treaba printre jocurile de Wii: continuarea personalizarii. Intre timp prin bucatarie a cazut o matura, matura care statea in coltul ala de o gramada de timp si nu avea cum sa cada. In fine. Pe la vreo 10 m-am potolit cu A rch-ul, am mai desfacut o bere, am tras laptopul langa mine si hai sa ne uitam pe Youtube,Facebook, cine cu cine mai e, barfa electronica, cum se zice. Si cum stateam eu acolo cu el si prietena lui, s-a auzit din bucatarie o mare pocnitura de tiuie. El mi-a tot zis ca are fantome prin casa, ca aude zgomote de pe hol, se impiedica prin casa, eu nu l-am crezut pana cand n-am trait pe pielea mea cazatura celor doua tablouri din perete, tablouri prinse de zid cu suruburi, tabloruri ce au stat acolo de o gramada de timp. Tablouri ce erau fix in acelasi colt cu matura care a cazut mai devreme.
Ne ducem ( adica intai el ) sa analizam problema, eu am dat-o repede pe: "Baaa, e vantul de vina baaa, nu vezi si tu cum erau prinse tablourile? Suruburi prinse de glet, tablouri grele, vant puternic, doar coafura rezista!"
El nu, ca e fantoma din casa, ca nu are cum altfel, ca nu se poate. Fizic e imposibil sa cada singure tablourile alea. Trebuia sa fi fost un vant ceva. Ies din bucatarie sa aduc o surubelnita de la el din camera, gagica-sa cocotata pe canapea in sufragerie: "Eu ma duc acasa, eu nu mai stau aici, mie mi-e frica si vreau acasa!"
In timp ce incercam sa-i explic prin metode fizice fenomenul ( tipam unul la altul ) incepe broasca din acavriu sa dea din picioare ca nebuna, sa miste pietrisul prin el si evident noi ne-am cacat pe noi. Ea mai rau ca mine: "Hai frate, vreau acasa, nu mai stau aici!" Degeaba incercam sa-i explic eu ( tot tipand ) ca daca tipam, s-ar putea ca broasca sa se sperie, ea nu si nu, voia acasa.

Tocmai s-a auzit in spatele meu ca si cum cineva a calcat o sticla goala. Nu sunt sticle goale prin camera.

In fine, revenind:
Dupa ce ne-am speriat cu totii, eu mi-am continuat lucrul la Arch, ei barfa electronica. Acum astept sa se faca ziua, sa merg acasa ( de dormit pula, mi-e imposibil sa mai dorm in momentul de fata ) sa dorm, sa mai lucrez la Arch :)), sa votez, sa plm, scap de fantome.

Nah, si eu mai am chestii de genul prin casa, dar e casa mea, e fantoma mea, sunt obisnuita cu ea, ea cu mine, ne intelegem. Imi mai da ea incarcatorul pe jos, zaruri, mai pocneste mobila uneori, dar sunt obisnuit cu chestiile astea.

Din postul asta vreau sa se inteleaga ca exista o explicatie fizica pentru orice fenomen paranormal. Nu imi merge home-ul si end-ul in terminal, deci trebuie sa lucrez la Arch. Am baut vreo 4 beri si ceva vin, dar paranormalitismele s-au intamplat cand eram treaz. Se aud zgomote pe hol. Nu sunt paranoia sau schizofrenic.

Post scris de pe Linux archlinux 3.4.1-2-ck #1 SMP PREEMPT Tue Jun 5 12:36:31 EDT 2012 x86_64 GNU/Linux