25 iul. 2012

Sclavi. Sclavi peste tot.

Asta e una din intamplarile alea ce mi se intampla numai mie si o singura data in viata. Inca sunt WTF si incerc sa-mi explic ce s-a intamplat.
Deci... Mergeam azi linistit spre sala. Pe drum erau niste muncitori de vopseau niste locuri de parcare. Am trecut pe langa dubita lor si am vazut inauntru un nene care dormea de rupea scaunele din fata mai rau cum rup eu patul de dimineata. Ba si ce ma gandesc eu intr-o fractiune de secunda? Sa-i zgaltai lu' ala masina, sa-l trezesc pe barosan. Intre timp continuam sa merg, asa ca m-am intors vreo doi pasi si yea, l-am trezit pe om. Ma asteptam sa fiu fugarit de Dorei, dar aia se cacara pe ei de ras. Pentru orice eventualitate, eu fugisem de mult.
Fac dreapta pe strada si coaie, imi cad ochii de ce vad in fata mea:
Un businessman imbracat la costum de businessman, cravata de businessman, camasa de businessman, servieta de businessman mergea in spatele unui aurolac bagabont tragator de benzina pe nas si mai stiu eu, diesel de la OMV. Nenea ala era imbracat ca in filme. Ba si se uita businessmanul la mine cu o fata de "ce te uiti ba la mine" in timp ce eu ma uitam la el cu o fata de "ce-ai ba, fata ta e privata, n-am voie sa ma uit la ea?". Si in timp ce ne uitam unul la altul cu fetele corespunzatoare, aurolacul vede in fata lui un capac de canal, sau ceva care seamana cu un capac de canal. S-a aplecat sa-l ia. Businessmanul s-a oprit in spatele bagabontului. Eu m-am oprit sa vad de ce s-a oprit businessmanul si ce va face in continuare. Ridica tragatorul de benzina pe nas capacul de pe jos, il ia in spinare si pleaca. Businessmanul dupa el. Ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Ca si cum i-ar fi cazut ceva pe jos si l-a ridicat. Ca si cum businessmanul era de fapt ala care voia capacul.

N-are nici macar un sens tot ce s-a intamplat azi. Mi se pare ca uneori Universul mai da rateuri si... well, plm, se intampla chestii de genul.

A glitch in the Matrix, atat e tot ce pot zice.