18 mar. 2013

CURatenia de primavara

Incepe curatenia de primavara. Cel putin pentru mine. Dupa cum puteti vedea, am skin nou pentru blog. Si mi-am luat si un nou scaun. Postul asta nu va fi pentru curatenia de primavara sau ca sa ma laud, ci ca sa va spun ca in romania trebuie sa duci lupte seculare ca sa iti cumperi ceva bun.

Poate am avut eu ghinion, nu stiu. Poate lunea nu e ziua mea norocoasa. Va las pe voi sa vedeti...

Saga mea incepe pe la ora 11. Am plecat sa ma uit de un scaun pentru biroul de acasa. M-am dus intai la Selgros, am trecut pe la Hornbach (degeaba), am ajuns la Metro, Real si intr-un final mi-am gasit scaunul la Obi.

Luat, platit, desfacut pe loc (de catre mine, ca se pare ca din momentul din care ai pus mana pe el, e copilasul tau si trebuie tu sa ai grija de el), parea OK, intreg, nu era rupt, m-am uitat la suruburi sa fie toate, etc.

Ajuns acasa, desfacut iar, scos instructiunile, testat fiecare componenta in parte, puse pe masa: hopa! Nu mergea rotita de tensiune pentru huta-huta. Practic era lipit intr-o pozitie si nu puteam sa reglez cata rezistenta sa opuna spatarul cand ma las pe spate. Am zis ca il rezolv eu cumva, asa ca ma pun pe montat. Hopa! Lipsea o piesa! Dupa mine era destul de importanta. Pentru cei ce au asamblat scaunul se pare ca nu. Stiti pistonul care conecteaza sezutul de steluta aia cu roti? Da, ati ghicit. Pistonul lipsea. Impachetat, pus iara in masina, dus iar la Obi. La informatii, era gagicuta care mi-a facut garantia cu 20 de minute inainte.

-Sar'mana! Ma mai tineti minte? Hai sa va zic ceva: lipseste ceva din scaunul asta!

Mi-a chemat un baiat de acolo, i-am explicat problema cu pistonul si cu rotita, imi da altul, desfacut in fata mea, totul era OK.

Ajuns acasa (a doua oara), desfacut iar cutia, pus iara pe masa. Am inceput asamblarea, pus roti, pus pistonul in steluta, prins manerul de reglare al inaltimii cu rotita de huta-huta pe partea de jos a sezutului, prins manerele si spatarul de sezut, apoi a urmat marea intrare: impletirea pistonului cu gaura ansamblului realizat anterior. A intrat perfect. Se facuse ceasul 1. M-am asezat pe el si... m-am lasat in jos, in conditiile in care scaunul era pus la inaltimea maxima. Ba sa dea dracu'. M-am ridicat de pe el, scaunul a venit dupa curul meu. 'Ai sa mori tu... Ma asez pe el, se lasa jos. Te frige, las-o jos, te frige las-o jos...

Ba, sunt eu prost? Mi-am pus fata de Jack Sparrow si am mai incercat inca o data sa ma asez pe el. Cica a treia e cu noroc. N-a fost.

Pistonul era stricat. Sun la informatii, iar dau peste gagicuta de mi-a facut garantia, ii zic ce s-a intamplat, mi-l da la telefon iar pe baiatu' de am vorbit a doua oara cu el, ii explic ce se intampla si imi zice sa scot pistonul si sa vin cu el la schimbat. Ii zic ca mi-e cam greu sa scot pistonul ala dupa ce m-am asezat pe el si ne-am inteles pana la urma sa vin cu steaua si rotita cu manerul prinse de piston.

Ajung la Obi iar, schimbat ansamblul piston-rotita de huta-maner de inaltime, probat in magazin, totul e OK.
Venit iara acasa (a treia oara, e cu noroc cum se zice), amsambat iarasi (prins 4 suruburi in sezut) testat...

Acuma scriu stand pe el.