16 aug. 2013

Pisi garaj 2

Da, astazi aflam (iar) de ce PisiGaraj aspira.

In primul rand, n-o sa povestesc cum la doua comenzi date prin curier produsele n-au venit invelite in folie cu bule sau cum mi-a fost adus coolerul acasa (jalnic) ci o sa vorbesc de un mail primit.

Sunt in cautare de niste ventilatorare si eram curios de cum se conecteaza (de fapt cu ce conector vine) unul. M-am uitat la comentarii si observ ca cineva tocmai a cumparat modelul pe care as vrea si eu sa-l iau, si a scris un mic comentariu. Asa ca, in mod normal, il intreb pe om ce ma intereseaza si dau click sa ma abonez sa primesc un mail cand respectivul imi raspunde.
Acum cateva minute primesc un mail de la Pisi ca omu' mi-ar fi raspuns. Dau click pe link-ul pus de ei in mail si ma duc pe pagina produsului. Vad doar comentariul meu. Dau refresh. Nada. Mai dau un refresh. Nope, tot comentariul meu e acolo.

M-am prins dupa inca un refresh ce s-a intamplat: cineva trebuie sa aprobe postarea lui nenea.
Deci treaba sta asa: omu' scrie raspunsul, eu primesc mail ca l-a scris, dar nu il vad ca nu e aprobat pe site. Teoretic e corect, practic mi se rupe mie cand a scris ala mesajul daca eu nu pot sa-l citesc. E ca si cum as primi mail ca ala se gandeste sa intre pe site ca sa imi raspunda mie la intrebare. Deci useless, ca poate se gandeste, dar nu o face.

E ca si cum ma gandesc eu acuma daca sa iau ventilatorul ala sau nu si producatorul primeste mail ca cineva ar vrea sa-i ia un produs. Degeaba daca nu il si iau, nu?

SPL PisiGaraj.