23 ian. 2014

O blondă flegmuță

Am iesit azi afara ca sa mai pot scrie ceva pe blogul asta. In ultima vreme m-am ocupat de celalalt blog unde chiar ieri am scris un nou post. Dar nu asta e important, si nici Florin Salam calator prin timp. Motivul pentru care scriu este o blonda si un autobuz.

O blonda cum nu vezi asa des. Draguta, cocheta, fardata frumos, nu prea mult ca strica, nici prea putin sa zici ca nu se ingrijeste, imbracata frumos blugi normali, fara taieturi, nimic iesit din comun la ea. Varsta undeva la 25 de ani, maxim. Practic nu iesea cu altceva in comun, decat cu ce-a lasat-o mama (natura). Pretty damn fine. Ma uitam la ea, s-a ridicat de pe scaun si s-a indreptat spre usa. Trebuia sa coboare. Trebuia sa cobor si eu. In gand imi ziceam "Ah, nice, acuma pot s-o urmaresc pana acasa".

Usile s-au deschis, am coborat amandoi, vantul era in pletele ei, tot tacamul. Imagineaza-ti o scena de film, cand ea coboara din masina, zambet toata, vant, feerie, etc. Mergeam agale in spatele ei, o admiram, o analizam din toate partile. Tipa asta rupea fasu', si parea ca nu e constienta de asta. Imediat cum vantul s-a oprit, am auzit cum un bosorog isi tragea mucii in spatele meu si parea ca vrea sa compuna o flegma din aia statuta de 3 zile in plamanu' unuia ce a fumat 80 de ani si mai avea si TBC pe deasupra. Zgomotul ala m-a readus cu picioarele pe pamant. "Scarbos" zic in sinea mea. "Sa ma cac in voi de comunisti..." am completat.

Din pacate... am vazut cum tipa intoarce capul spre dreapta si flegma cum a aterizat pe asfalt. Asta inseamna ca... sunetul era din fata mea(fată, nu față), si deci flegma venea din tipa.


Nu mai stiu cum am reactionat. Daca m-am oprit, daca am gandit cu voce tare, cert e ca n-am stiut pe moment ce sa fac. Nu stiam daca am vazut bine sau mi s-a parut. Nu am vrut sa cred ca din bunaciunea aia poate iesi asa ceva. N-am vrut sa cred ca din bunaciunea aia se poate alege praful dintr-un gest pe care aproximativ toata lumea il face. Socul cel mare a fost de fapt lipsa manierelor, am impresia. Adica nu era o pitipoanca sau o prostituata care-ti suge pula si pe gratis. Era stilata, arata bine gagica, nu era exagerata in nimic, era o tipa misto, iti facea placere sa o admiri, sa te uiti la ea. Aparent proasta noastra nu trecuse pe acasa in primii 7 ani din viata.
Adica daca esti baiat mai inteleg sa scuipi pe strada, daca esti bosorog comunist sa flegmezi si daca esti blonda sa fii proasta.

Pacat de tine fata mea. Macar am aflat ca scuipi si nu inghiti.