19 mar. 2014

Nimic bun nu se intampla dupa ora 2.

Pentru cine nu stie, citatul e din serialul (devenit acum telenovela) How I met your mother. Si am o problema cu el. Ah, si se refera la 2 noaptea.

Da, e un citat fals, da putea sa zica regizorul orice ora, si da, chiar vreau sa-l comentez.

Prima mea problema e asta: dupa ora 2 urmeaza ora 3. Apoi 4, 5, 6, si restul zilei. Daca ma iau dupa citat, atunci nimic bun nu se intampla toata ziua. Si nu am o limita superioara, asa ca o sa prespun ca citatul e valabil de la prima ora 2 imediat dupa ce te-ai nascut, pana cand te duci sa vizitezi Belize.

O alta problema, e ca e fals (evident, dar simteam nevoia sa spun si eu asta). O mare parte din activitatile pe care le-am facut dupa ora 2 au fost benefice intr-un fel sau altul. Am luat decizii de viata dupa ora 2. Am avut petreceri ce au tinut dupa ora 2. Am lucrat pana dupa ora doua. (Nu vreau sa-mi aduc aminte de ziua in care mi-a facut crash Premiere pana la ora 1 si am stat la randat pana la ora 5 dimineata)
La naiba, chiar si ideea asta cu postul de-l scriu acuma mi-a venit aseara, dupa ora 2.
Si nu cred ca a fost o idee proasta. Poate doar foarte proasta.

So yeah. This is it. Asta a fost tot postul.