5 aug. 2014

I'm fuckin' back (eu fut spate)

N-am mai scris de mult timp. In mare parte pentru ca "chestii" nu tocmai placute, dar tocmai pentru ca din aceleasi "chestii" am decis sa revin pe scena. Mai ales ca sunt citit de 2-3 persoane in plus fata de cati ma citeau acum 5 ani.

O sa aflam in postarile urmatoare cum am furat o pizza si de ce era sa mor din cauza vecinilor. Si cum poti sa-ti pui in valoare corpul si sa profiti de situatie. M-am simtit putin whore-ish si gay in momentul ala, dar a fost in avantajul meu.

Postul asta e ca un fel de intro, ca un fel de "primul post" dupa o perioada de pauza. O sa fie dureros sa scriu din nou (daca n-o folosesti se astupa), dar sper sa ma descurc cum o faceam la inceput. Un cititor (aparent si bun prieten) mi-a adus azi aminte ce bun eram acum ceva timp. Isi pusese ca status pe Facebook o fraza dintr-un post al meu. Asa ca am decis sa incerc sa fac ceva in seara asta: sa violez internetul. (Vezi titlul)

Momentan ne aflam aici:

Berica. Check
Muzica. Check
3 povesti de scris. Check.

Nu cred ca or sa fie toate povestile gata in seara asta, dar una sigur o sa fie. Nu stiu exact care, nu m-am hotarat inca, toate sunt la fel de bune (ca mine) si la fel de nebune (ca mine) in acelasi timp.

Ne revedem in urmatorul post. (nu din ala biseriscesc/bisericos/whatever)