2 nov. 2014

Mihuț

Ba, trebuie s-o zic si pe asta. Nu face parte din povestile mele obisnuite, dar merita scrisa. Nu e amuzanta, iar cine nu vrea sa citeasca ceva cu un plot twist sa se opreasca dupa fraza asta.

In vara anului asta (2014), impreuna cu un prieten am decis sa facem un mic proiect foto. El a pus mana pe un 5D, eu cu 450D-ul meu, el se juca cu 55-250-ul meu (pe un 650D cand inca nu imprumutase 5D-ul) si eu imi faceam de cap cu 50-ul lui. S-au aliniat cumva planetele si timp de vreo 2-3 saptamani cam tot ieseam din doua in trei zile sa pozam oameni prin Bucuresti, sau orice ne trecea prin cap. Am dat si peste Mihaita ala de mi-a reabilitat mie apartamentul impreuna cu cacaciosul de Riță. (nu mai gasesc acum postarea, dar sunt sigur ca v-am zis de el)

Dar nu Rita e in centrul atentiei aici, ci Mihut. In timp ce ne plimbam noi in vara asta cu aparatele de gat, ne-a abordat unul pe strada, ca sa-i facem si lui o poza, ca n-are nici o poza buna si ne-a vazut pe noi cu aparate profi si vrea o poza si ca ne da un suc daca ii facem o poza, si sa il scuzam daca e prea direct si pula mea. A turuit omul toata fraza aia de sus, fara punct, fara virgula. Am stat putin, ne-am gandit, amicul meu a pus mana pe aparat si l-a pozat pe Mihut. Dupa aia Mihut a tot vrut sa ne cumpere un suc, o bere, o ceva de la un magazin ca i-am facut poza. Omul era cam cocalar, dar se vedea ca era cocalar doar la exterior, la interior era un adevarat "var" sau chiar "frate", dar tot intr-un mod coca. Evident ca un suc sau o bere sau o ceva de la magazin e prea mult pentru 20-30MB cat avea poza cu el, asa ca amicu' l-a refuzat. Au facut pe urma schimb de facebook, dar doar numele (ca nu isi stia adresa de mail, sau nu stia ce e ala mail, nu mai tin minte exact) si aia a fost. Ne-am vazut in continuare de drum. Ne-am mai intalnit pe urma cu el, dupa vreo ora-doua pe la metrou la Universitate si asta a fost ultima oara cand l-am vazut si il vom vedea.

Urma sa ne intalnim cu cineva in dupa-masa aia si n-am avut timp sa-l cautam pe facebook foarte bine. L-a gasit intr-un final gagica amicului, cand ne-am intalnit cu totii in seara respectiva. Amicul i-a dat poza, apoi i-a dat add ca s-a gandit ca mesajele ii ajung in Others si Mihut nu stie sa umble pe facebook intr-un mod asa de avansat. I-a trimis poza intr-un mesaj privat si aia a fost.

A mai trecut ceva vreme si vine si ziua lui Mihut. Ii apare lui nenea de i-a dat add notifcare pe facebook. Intra de curiozitate pe profilul lui sa vada ce cocalari i-au scris pe perete, si da peste asta:


Evident ca la inceput am crezut amandoi ca e la caterinca. Apoi, am cautat mai jos in timeline si am dat peste asta, la o poza mai veche:



Si am ajuns la concluzia ca omu' a dat ortu' popii. Mihut a luat un bilet doar dus, spre Belize. Nu pare omul care sa posteze des pe FB din ce se vede pe timeline, dar a facut o pauza cam lunga...

Sincer? Imi pare rau pentru el, dar cel mai rau imi pare ca omul chiar nu avea nici macar o poza calumea. Toate erau facute cu telefonul. Va dati seama ca singura si ultima lui poza de calitate a fost aia facuta de pretenasu'? Singura poza calumea pe care nici macar n-a vazut-o! E sort of sad daca stai sa te gandesti. A fost prima si ultima data cand Mihut s-a intalnit cu un 5D si imaginea lui s-a imprimat pe senzorul unui aparat adevarat.

RIP Mihut.